Treść zapytania

2023.01.05 godz. 15:36 Wrocław, Dolnośląskie

czy pracodawca może zmienić wymiar godzin pracy w trakcie umowy o pracę na czas nieokreślony w związku ze zmianą wewnętrznego regulaminu zakładu pracy.

Wyjaśnienie sytuacji

w dniu przyjęcia do pracy na pełen etat (w umowie zapisany 8/8) wymiar godzin pracy wg wewnętrznego regulaminu wynosił 6 godzin, bo obowiązywał skrócony czas pracy. Pracodawca (fizycznie nowy Dyrektor) chce w nowym regulaminie pominąć w wykazie osób, którym przysługuje skrócony czas pracy dział, w którym pracuję, w tym moje stanowisko.czy może tak postąpić w ogóle?czy za taką decyzją powinna stać rekompensata w uposażeniu,bo przy planowanej zmianie pracodawca nie przewiduje innych form wynagrodzenia niż dotychczasowe.Jakie warunki BHP tego zabraniają, na moim stanowisku są przekroczenia norm.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź