Treść zapytania

2021.05.12 godz. 18:55 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Czy sprzedawca (osoba prywatna) po wysyłce złego przedmiotu musi pokryć koszt odesłania go?

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłam od osoby prywatnej zestaw doniczek, opłaciłam je oraz koszt wysyłki, ale otrzymałam zupełnie inny wzór (sprzedawca przyznał, że musiała zajść pomyłka). W związku z tym odesłałam błędne na swój koszt z myślą że otrzymam te które chciałam. Tymczasem sprzedawca po otrzymaniu zwrotu, odesłał pieniądze za doniczki i jedną wysyłkę (a pokrylam koszt dwóch) w ten sposób jestem stratna, a błąd był po stronie sprzedawcy. Czy moje rządanie zwrotu kosztu wysyłki jest uzasadnione? I czy jeśli prosba nie poskutkuje warto iść z tym na policje (strata jest niewielka, raptem 15zł)?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź