Treść zapytania
2021.05.12 godz. 18:55 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie
Czy sprzedawca (osoba prywatna) po wysyłce złego przedmiotu musi pokryć koszt odesłania go?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Kupiłam od osoby prywatnej zestaw doniczek, opłaciłam je oraz koszt wysyłki, ale otrzymałam zupełnie inny wzór (sprzedawca przyznał, że musiała zajść pomyłka). W związku z tym odesłałam błędne na swój koszt z myślą że otrzymam te które chciałam. Tymczasem sprzedawca po otrzymaniu zwrotu, odesłał pieniądze za doniczki i jedną wysyłkę (a pokrylam koszt dwóch) w ten sposób jestem stratna, a błąd był po stronie sprzedawcy. Czy moje rządanie zwrotu kosztu wysyłki jest uzasadnione? I czy jeśli prosba nie poskutkuje warto iść z tym na policje (strata jest niewielka, raptem 15zł)?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.