Treść zapytania

2023.10.22 godz. 19:37 Oława, Dolnośląskie

Czy sprzedawca w ramach gwarancji rękojmia może usuwać wadę w "nieskończoność"? Czy informacja od sprzedawcy, że odzyskam tylko kartę nie jest nadużyciem?

Wyjaśnienie sytuacji

Mam problem z reklamacją rękojmia karty graficznej (podzespołu komputerowego) w x-kom. Sklep dnia 20.09.2023 wydał oświadczenie o naprawie karty graficznej. Ponadto że dostarczyłem ją z akcesoriami, w oryginalnym pudełku, sklep odpisał, że odzyskam samą kartę (bez akcesoriów nie będzie ona działać prawidłowo).Wielokrotnie wysyłałem do x-kom wiadomości z propozycją wymiany karty graficznej na nową, lub zwrotu gotówki, ale nic to nie dało. w dniu gdy piszę tą wiadomość minął 32 dzień (licząc od dnia wydania przez x-kom decyzji o naprawie karty graficznej), a ja dalej jej nie odzyskałem.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź