Treść zapytania

2022.05.05 godz. 02:04 Warszawa, Mazowieckie

Czy usługodawca może anulować bilet pomimo opłacenia go?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam serdecznie, W 2019 r. Zakupiłem bilety na koncert (czerwiec 2020 ) za pomocą platformy ebilet. Koncert z powodu Covida nie odbył się, a nowa data jest wyznaczona na czerwiec tego roku. Właśnie się dowiedziałem, że ebilet anulował moje bilety ( mimo braku rezygnacji z usługi z mojej strony), ponieważ nie wysłałem maila z prośbą o ich walidacje na nową datę( nie zostałem o tym poinformowany w żaden sposób). Teraz usługodawca twierdzi, że biletów już nie ma i przysługuje mi jedynie zwrot. Czy w takiej sytuacji mogę się domagać wykonania zakupionej usługi? Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź