Treść zapytania

2022.07.01 godz. 13:22 Warszawa, Mazowieckie

Czy w sytuacji sprzedaży sprzętu medycznego przez serwis może on zachować dla siebie hasło administratora urządzenia?

Wyjaśnienie sytuacji

Pracuję w szpitalu, firma zajmująca się sprzedażą oraz serwisowaniem sprzętu medycznego po sprzedaży sprzętu medycznego zachowała hasło administratora w sprzedanym urządzeniu. Hasło takie pozwala na wykonywanie specjalistycznych czynności serwisowych oraz odpowiedniej obsługi. Chcielibyśmy je uzyskać w celu zmiany firmy obsługującej aparat. Czy szpital może rościć sobie prawa do uzyskania wszelkich haseł w czasie trwania oraz po zakończeniu gwarancji? Czy istnieje jakaś podstawa prawna, która reguluje taką sytuację?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź