Treść zapytania

2022.02.03 godz. 13:24 Gniezno, Wielkopolskie

Deweloper nie chce wymienić okna na nowe powołując się na art.561 par.3KC.Podwykonawca ma wyregulować okno,jednak nie skontaktował się przez miesiąc od odp.od d

Wyjaśnienie sytuacji

Złożyłam reklamację u dewelopera w miesiącu październiku na wadę okna tarasowego).Po interwencji zjawił się serwis firmy podwykonawczej i wyregulował okno.Natomiast nie rozwiązało to sytuacji,gdyż po 3 tygodniach okno tarasowe znowu było uszkodzone,czyli wyregulowanie nie było odpowiednią formą naprawy okna. Złożyłam kolejną reklamację z tyt. rękojmi dn. 9.12 żądając wymiany okna na nowe. Na koniec grudnia otrzymałam list z kancelarii adwokackiej reprezentującą spółkę, iż reklamacja została uznana za niezasadną co do sposobu usunięcia wady.Powołali się na art 561 par.3KC.Co w takiej syt.?

Odpowiedzi prawników:


Prawnik

Aleksandra Balik

Warszawa, Mazowieckie

(25 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 03 Lut 2022 14:46

Pozostaje jedynie droga sądowego lub polubownego rozwiązania sporu.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź