Treść zapytania
2020.11.10 godz. 18:47 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie
Dlaczego właściciel sklepu ignoruje mnie i nie chce oddać pieniędzy za anulowane zamówienie?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam. 25 października złożyłam zamówienie na online w sklepie z zabawkami megadyskont.pl, natomiast przeczytałam później wiele negatywnych opinii o tym sklepie i zmieniłam zdanie. Dostałam email 27. Października z potwierdzeniem anulowania - email został napisany przez pracownika sklepu, a nie wygenerowany automatycznie. Najpierw właściciel zadał ode mnie polskiego konta,ale na stronie ma wyraźnie napisane, że zwrot następuje w taki sam sposób w jaki dokonano płatności. Od tamtej pory ignorują moje wiadomości mimo że wysłałam oficjalne wezwanie do zapłaty. Chodzi o kwotę 1200 zł. Co robić?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.