Treść zapytania

2020.11.10 godz. 18:47 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Dlaczego właściciel sklepu ignoruje mnie i nie chce oddać pieniędzy za anulowane zamówienie?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. 25 października złożyłam zamówienie na online w sklepie z zabawkami megadyskont.pl, natomiast przeczytałam później wiele negatywnych opinii o tym sklepie i zmieniłam zdanie. Dostałam email 27. Października z potwierdzeniem anulowania - email został napisany przez pracownika sklepu, a nie wygenerowany automatycznie. Najpierw właściciel zadał ode mnie polskiego konta,ale na stronie ma wyraźnie napisane, że zwrot następuje w taki sam sposób w jaki dokonano płatności. Od tamtej pory ignorują moje wiadomości mimo że wysłałam oficjalne wezwanie do zapłaty. Chodzi o kwotę 1200 zł. Co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź