Treść zapytania

2024.03.06 godz. 09:37 Zielona Góra, Lubuskie

Oszustwo

Wyjaśnienie sytuacji

Dnia 05.02.2024 w Gorzowie Wielkopolskim zakupiłem od prywatnego sprzedawcy Smartfon Samsung S21+, na podstawie umowy kupna. Po kilku tygodniach telefon został zablokowany przez operatora, gdyż okazało się, że był on wzięty na raty i sprzedający przestał spłacać te raty. Sprzedający nie poinformował mnie, że telefon został wzięty na raty, powiedział tylko, że jest w abonamęcie, więc nie zostanie on zablokowany. W związku z tym na chwilę obecną telefon jest bezużyteczny, a ja zostałem oszukany. Chciałbym zwrócić telefon sprzedawcy i odzyskać pieniądzę, jakie mam możłiwości w tej sytuacji.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź