Treść zapytania

2025.04.23 godz. 23:40 Lublin, Lubelskie

Szkoda na zdrowiu/odszkodowanie

Wyjaśnienie sytuacji

Dnia 17.04.2025 moja dziewczyna skorzystała z usługi stylizacji paznokci, która została źle wykonana – paznokcie były zniszczone i oszpecone. 22.04.2025 zgłosiliśmy reklamację w salonie i poprosiliśmy o ściągnięcie paznokci oraz zwrot kosztów. Szef odmówił, powołując się na negatywną, ale kulturalną opinię w aplikacji oraz regulamin, który nie jest nigdzie dostępny. Co więcej, podczas zdejmowania paznokci uszkodzono płytkę. Prosimy o pomoc w odzyskaniu pieniędzy i odszkodowania.

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(35 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 20 Sie 2025 15:22

Sugerowałbym niezwłocznie przygotować wezwanie do zapłaty oraz wystąpić z pozwem. Po wycenę usługi zapraszam na kancelaria@claris-legal.pl oraz na Instagram @claris.legal (dla obserwujących przewidziane są zniżki).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź