Treść zapytania
2020.09.27 godz. 00:35 Wrocław, Dolnośląskie
Umowa z siecią PLAY
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dobry wieczór. Proszę o poradę. 8.07.20 r.narzeczony zawarł umowę z siecią PLAY. Internet Elastyczny (10 zł. m-c), Elastyczna Formuła Mix L (przeniesienie numeru z sieci PLUS - 50 zł m-c). Otrzymał na maila umowę z załącznikami (narzeczony podał błędny numer telefonu potrzebnego do przeniesienia numeru), 9.08.20 r. odebranie przesyłki od PLAY - BRAK UMOWY DO PODPISANIA OPŁATA DLA KURIERA - 1 ZŁ PARAGONU NA ZAKUP TELEFONU: Po ok. siedmiu dniach - rozmowa z obsługą klienta-brak informacji o dostarczeniu przesyłki 06.08- potwierdzenie od PLAY o dostarczeniu towaru + inf. o statusie przeniesienia numeru, trzy dni później kolejna rozmowa-UMOWA NIE ZOSTAŁA ZAWARTA, INFORMACJA O PIŚMIE DOT. ZWROTU TELEFONU (do dziś dnia brak), 06.09.- inf. o włączeniu usług na karcie tymczasowej (karta jest wyłączona). Nie wiemy co mamy robic. Umowa nie została zawarta, a otrzymaliśmy telefon i karty SIM. Nikt w tej sprawie się z nami nie kontaktował. Co z opłatami (brak faktury za internet) i telefonem?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.