Treść zapytania
2024.05.06 godz. 12:53 Wrocław, Dolnośląskie
Reklamacja z tytułu rękojmi
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Doknałem zakupu smartphona w sklepie Media Expert (online). Telefon zrywał połączenia, więc złożyłem telefonicznie reklamację z tytułu rękojmi (jako jedną z opcji zaproponowaną przez konsultanta tel). Poprosiłem o wymianę telefonu na nowy. Przyjęto reklamację i zamówiono kuriera, który odebrał telefon. Minęło ponad 14 dni od odnioru telefonu, a w tym czasie nie było kontaktu/informacji ze strony sprzedawacy. Czy w tym przypadku możemy uznać nasze roszczenie za uzasadnione i sprzedawca musi wymienić telefon na nowy?
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 06 Maj 2024 14:42
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.