Treść zapytania

2025.03.31 godz. 14:07 Pabianice, Łódzkie

Dostałem nieprawidłowy przedmiot zamówiony online. Sprzedawca nie chce oddać pieniędzy. Za mało znaków na opisanie - proszę o mail do mnie to opiszę szczegółowo

Wyjaśnienie sytuacji

Dokonałem zakupu na zalando. Zamówiłem torebkę i otrzymałem inny produkt. Zgłosiłem to na czacie zalando. Dostałem odpowiedź, żeby odesłać produkt - Odesłałem. Później otrzymałem maila od zalando, że odesłałem zły artykuł - zgadza się, ponieważ zły artykuł został do mnie przysłany. Nie chcieli oddać pieniędzy. Zgłosiłem więc sprawę do paypal, ponieważ płaciłem za ich pomocą. Przesłałem nagranie z odpakowywania zaplombowanej przesyłki. Przez 1.5 miesiąca nikt go nie obejrzał, a jest decydującym dowodem w tej sprawie. Zamiast tego rozstrzygnięto sprawę na korzyść sprzedawcy. Co robić teraz?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź