Treść zapytania
2025.03.31 godz. 14:07 Pabianice, Łódzkie
Dostałem nieprawidłowy przedmiot zamówiony online. Sprzedawca nie chce oddać pieniędzy. Za mało znaków na opisanie - proszę o mail do mnie to opiszę szczegółowo
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dokonałem zakupu na zalando. Zamówiłem torebkę i otrzymałem inny produkt. Zgłosiłem to na czacie zalando. Dostałem odpowiedź, żeby odesłać produkt - Odesłałem. Później otrzymałem maila od zalando, że odesłałem zły artykuł - zgadza się, ponieważ zły artykuł został do mnie przysłany. Nie chcieli oddać pieniędzy. Zgłosiłem więc sprawę do paypal, ponieważ płaciłem za ich pomocą. Przesłałem nagranie z odpakowywania zaplombowanej przesyłki. Przez 1.5 miesiąca nikt go nie obejrzał, a jest decydującym dowodem w tej sprawie. Zamiast tego rozstrzygnięto sprawę na korzyść sprzedawcy. Co robić teraz?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.