Treść zapytania

2025.09.16 godz. 11:07 Czerńczyce, Dolnośląskie

Niedostarczenie peletu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry 10.09.2025 roku zakupiłam pelet przez internet .kwota 1150 złotych . Dostawa miała być do 3 dni roboczych. Otrzymałam potwierdzenie płatności, na koncie na stronie www, widnieje nadal jako "w realizacji", niestety 3 dni minęły ale sprzedający nie odpowiada na e-maile, na telefony. Pisałam w dniu wczorajszym e-maile gdzie oświadczyłam że chce zwrotu pieniędzy oraz odstąpienia od umowy. Niestety kontaktu brak. W dniu dzisiejszym tj. 16.09.2025 roku ponowiłam kontakt w tej sprawie pisząc e-mail o praktycznie tej samej treści.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź