Treść zapytania

2022.06.14 godz. 20:25 Poznań, Wielkopolskie

Dzień dobry, 19.01.2022 zakupiłam Usługę od firmy MediCentre sp. z o.o na korzystanie z usług Lux Med. Umowa została zawarta na czas nieokreślony z okresem zobowiązania na 24 miesiące. Z dniem 1.03.2022 wysłałam Wypowiedzenie, ponieważ Lux Med nie wywiązał się ze świadczenia usług w czasie kiedy następowały płatności.

Wyjaśnienie sytuacji

Od początku trwania umowy, czyli od 19.01.2022 nastąpił szereg niewykonanych zobowiązań przez LUX MED na rzecz klienta ... mimo iż opłacałam terminowo Usługi na rzecz MediCentre sp. z o.o. Do niewykonanych zobowiązań przez LUX MED należy między innymi: brak możliwości i terminów na wykonanie badań zaleconych przez lekarzy z LUX MED, (w ogóle nie doszło do ustalenia wolnych terminów). "W odp MediCenter zauważa, że w takich przypadkach Lux Med proponuje placówki współpracujące lub zwrot kosztów leczenia." Takich sugestii od Lux Med nie było. Wskutek czego nie doszło do spełnienia warunków

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź