Treść zapytania

2022.11.07 godz. 13:56 Wrocław, Dolnośląskie

nie dotrzymanie terminu przez klienta

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, 28.10.2021 r podpisaliśmy umowę z klientem na wykonanie mebli z terminem dostawy mebli na luty 2022 r. W styczniu poinformowała nas ze nie jest gotowa na montaż, ponieważ prace się przedłużają i montaż mebli bedzie możliwy dopiero w czerwcu 2022r. Pisłam do klientki jak wygladaja prace, czy mamy planować dostawe, od marca nie bylo kontaktu. Odezwała się tydzien temu, aby poinformiwac ze montaż bedzie możliwy jesienią w 2023 r. Co mamy zrobić, inflacja stale rośnie. Poinformowłam klientkę, o wzroście ceny za meble ta sie nie godzi. zaliczka do umowy została wpłacona.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź