Treść zapytania

2023.10.05 godz. 16:33 Warszawa, Mazowieckie

Proszę o pomoc i wsparcie

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, bardzo proszę o bezpłatną poradę prawna. 13.09.2023 wyleciałam z narzeczonym na wyczekiwany urlop wypoczynkowy do Turcji. Długo szukaliśmy oferty na wyjazd. Sprawdzaliśmy opinie innych osób by w godnych warunkach i harmonii spędzić nasz upragniony wyjazd. Po przybyciu do hotelu otrzymaliśmy informację że nie mogą nas zakwaterować gdyż mają awarię wody i nie ma wolnego pokoju. Zaproponowali nam hotel o podobnym standardzie ( i tego nie wiem, bo nie było możliwości sprawdzenia standardu hotelu w którym dokonaliśmy rezerwacji i za który zapłaciliśmy). Po sprawdzeniu na stronach hoteli okazało się że hotel w którym docelowo nas umieszczono jest dużo tańszy cenowo. I tu konsternacja i ogromne nerwy co robić. Poprosiliśmy o kontakt z rezydentem by udzielił nam wsparcia. Poprosił byśmy na jedna noc poszli spać do proponowanego hotelu a kolejnego dnia sie tym zajmie bo była godzina na tamten czas 16:00. Nie mieliśmy wyjścia i musieliśmy się zgodzić. Kolejnego dnia mięliśmy spotkanie z rezydentem w hotelu za który zapłaciliśmy. Hotel ten zobowiązał się że przyjedzie po nas kierowca na godzinę 12;00 w południe. Czekaliśmy do 13;00. Dopiero po naszej interwencji i prośbie recepcjonista z hotelu w którym nocowaliśmy zadzwonił i przypomniał że na 12;00 miał być kierowca. Na spotkaniu z rezydentem otrzymaliśmy informację że musimy zostać w tamtym hotelu na cały pobyt bo nie wiedzą kiedy będzie usunieta usterka. Z nerw chciałam się zapaść pod ziemię. Biuro podróży w żaden sposób nam nie pomogło w tej sytuacji. Musieliśmy radzić sobie sami. W autokarze jechała z nami animatorka biura podróży RAINBOW z którego kupiliśmy wycieczkę i sama była zdziwiona że biuro nie sprawdziło przed wylotem czy wszystko jest w porządku z tym hotelem. Sama nam powiedział że powinniśmy złożyć pismo o odszkodowanie. W cenie która zapłaciliśmy było wliczone darmowe wf fi, centrum spa, kolacja na zamówienie w restauracji. Dostaliśmy tylko dostęp do wi fi i też nie od razu, bo dopiero w 3 dobie pobytu. Duże znaczenie miało dla nas że w tamtym hotelu na parterze był sklep market, ogromny aqua prak i mnóstwo rzeczy, dzięki którym zdecydowaliśmy się właśnie na ten hotel. Chcieliśmy skorzystać z proponowanych wycieczek turystycznych. Nie zobaczyliśmy nic. Proszę o pomoc w napisaniu takiego pisma o odszkodowanie. Czuje się pokrzywdzona i oszukana. By móc sobie pozwolić na taki wyjazd mieliśmy z narzeczonym dużo wyrzeczeń. Dwa lata odkładaliśmy każdą złotówkę do skarbonki by w końcu odpocząć. Bardzo gorąco proszę o pomoc. Pozdrawiam serdecznie. Ewa Polak

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź