Treść zapytania

2020.11.17 godz. 18:52 Łódź-Górna, Łódzkie

Sprawa związana z uczelnią.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Być może jeżeli cena będzie przystępna to skorzystam z Państwa porady. Mianowicie w zeszłym roku wykupiłem sobie online studia podyplomowe do nauczania danego przedmiotu. Pytałem czy będę mógł wykonywać zawód nauczyciela w szkołach ponadpodstawowych z wykształceniem licencjata powiedziano mi mailowo że tak. Po ukończeniu studiów okazało się że wprowadzono mnie w błąd i nie będę mógł uczyć w szkołach ponadpodstawowych. Wystąpiłem z Reklamacja nie dostałem odpowiedzi więc po pewnym czasie poprosiłem o zwrot pieniędzy. Napisano mi że po przeanalizowaniu sprawy władze uczelni rozpatrują moja reklamację pozytywnie i dokonają pełnego zwrotu środków. Podpisałem fakturę korygująca. Następnie dostałem wiadomość że jest błąd i mogę dostać jedynie 50 procent albo 100 procent ale jak zwrócę dyplom. Wina ewidentną jest uczelni po pierwsze wprowadzono mnie w błąd a po kolejne nie odpowiedziano mi na reklamację w terminie. Co mogę w tej kwestii zrobić? Czy mogą odebrać mi dyplom? Czy jest podstawą do zadania pełnej kwoty skoro napisali pierwotnie że zwrócą całość i akceptują pozytywnie reklamację?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź