Treść zapytania

2022.01.08 godz. 19:14 Kraków, Małopolskie

..

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Byłam u dentysty na zabiegu który kosztował 8400 zł. Przy kasie zostalam poinformowana, że mogę zapłacić tylko gotówką. Czy gabinet stomatologiczny nie ma obowiązku posiadania terminala platniczego? Nie miałam możliwości zapłacenia gotówka więc dostałam dane do zrobienia przelewu na konto. Nie otrzymałam paragonu. Czy w tej sytuacji własne potwierdzenie przelewu jest traktowane jak paragon? W razie reklamacji lub poprawek które miały być wliczone w cenę zabiegu. Czy jeśli skontaktuje się z gabinetem mają obowiązek wysłać paragon czy już za późno? Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź