Treść zapytania

2021.11.23 godz. 20:03 Kraków, Małopolskie

Źle wykonaną usługa fryzjerska.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy za źle wykonaną usługę fryzjerską, która została zareklamowana w przeciągu 7 dni od wykonania zabiegu? Salon zaproponował mi do wykorzystania vouchery na inny zabieg, przystałam na tą propozycję lecz był to za krótki okres aby ocenić efekty wykonanego zabiegu, które powinny się utrzymać pół roku, a minęły wraz z drugim myciem włosów. Dodam, że koszt zabiegu oraz środków do pielęgnacji wyniósł prawie 1000zł.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź