Treść zapytania

2024.11.07 godz. 15:30 -

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, czy w przypadku uznania reklamacji towaru zakupionego przez internet, to przedsiebiorca ponosi koszty nadania naprawionego produktu? W moim rozumieniu z ustawy wynika, że ponosi je przedsiębiorca, czy jeśli wyśle przesyłkę za pobraniem mogę nie zgodzić sie na jej odbior/musze zaplacic za pobranie? Co z kosztami wysyłki reklamowanego produktu (moje nadanie), jesli poinformowalam przedsieborce o wysyłce, ale sama oplaciłam paczke, nie zrobiłam tego za pobraniem. Czy mogę domagac sie zwortu? Z góry dziekuje za odpowiedź MK

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź