Treść zapytania

2022.07.28 godz. 13:51 Lębork, Pomorskie

Zwrot zaliczki

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry dnia 20 sierpnia miało odbyć się wesele z którego chciałam w lutym zrezygnować ale telefonicznie poinformowałam ze chciała bym zwrot zaliczki Pani właścicielka odmówiła zwrotu wiec powiedziałam ze się z nią jeszcze będę kontaktować. Miesiąc przed planowanym weselem zadzwoniłam w celu ustalenia menu na 10 osób. pani kategorycznie odmówiła zwrotu zaliczki oraz zrobienia skromnego przyjęcia weselnego. W umówię mam zapis ze zwrot zaliczki tylko w przeciągu dwóch tygodni od momentu podpisania umowy Bardzo proszę o pomoc co mogę w tej sprawie zrobić

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź