Treść zapytania

2020.03.09 godz. 12:28 Opole, Opolskie

Zwrot uszkodzonego towaru.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Jestem sprzedającym. Sprzedałem na odległość (za pomocą e-malia) towar, który został dostarczony w formie uszkodzonej klientowi. Niestety klient nie chce złożyć reklamacji przesyłki tylko chce mi ten towar zwrócić powołując się na prawo do zwrotu. Czy muszę zwracać całą kwotę klientowi czy mogę pomniejszyć o powstałe uszkodzenie. Jeżeli mogę pomniejszyć kwotę to na jakiej zasadzie? Z góry dziękuję za pomoc.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź