Treść zapytania
2024.02.06 godz. 13:38 Sopot, Pomorskie
Roszczenia klientów
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, jestem zatrudniona na B2B w agencji marketingowej. Klient wypowiedział agencji umowę za niezrealizowanie usługi (strona internetowa) w terminie zawartym w umowie. Jest to projekt który był prowadzony przeze mnie, więc jestem osobą odpowiedzialną. Czy pracodawca może ode mnie wymagać zwrotu poniesionych kosztów? Szef chce na dniach omówić ze mną ten problem i oczekuje ode mnie propozycji rozwiązania sytuacji. Czy powinnam zaproponować albo zgadzać się na poniesienie tych kosztów?
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 06 Lut 2024 22:15
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.