Treść zapytania

2024.02.06 godz. 13:38 Sopot, Pomorskie

Roszczenia klientów

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, jestem zatrudniona na B2B w agencji marketingowej. Klient wypowiedział agencji umowę za niezrealizowanie usługi (strona internetowa) w terminie zawartym w umowie. Jest to projekt który był prowadzony przeze mnie, więc jestem osobą odpowiedzialną. Czy pracodawca może ode mnie wymagać zwrotu poniesionych kosztów? Szef chce na dniach omówić ze mną ten problem i oczekuje ode mnie propozycji rozwiązania sytuacji. Czy powinnam zaproponować albo zgadzać się na poniesienie tych kosztów?

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Robert Różycki

Warszawa, Mazowieckie

(8 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 06 Lut 2024 22:15

Dzień dobry, będąc na kontrakcie B2B, Państwa umowa jest umową pomiędzy dwoma przedsiębiorcami. W Pani sytuacji należy przeanalizować postanowienia umowne w zawartej umowie. Należy również rozważyć, czy nie można podważyć umowy i twierdzić, że tak na prawdę jest się zatrudnionym (umowa o pracę), ze względu na brak niezależności i podległość służbową. Pozdrawiam,
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź