Treść zapytania

2024.02.29 godz. 12:39 Poznań-Wilda, Wielkopolskie

Pomoc z deweloperem

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, kilka tygodni temu odebrałem dom w stanie deweoperskim. Podczas odbioru znaleziono ponad 30 usterek, większych czy mniejszych. Minęło 14 dni, deweloper nie ustosunkował się do usterek, po kilku e-mail deweloper naprawił kilka usterek a kilka twierdzi, że nie musi ich robić bo nie „widział pan co kupował „ . Pierwszego marca mija 30 dni od odbioru domu. Co robić ? Czy jeśli jest wykonany chodnik do posesji to musi być krawężnik ? Deweloper twierdzi że nie musi, mimo że obok u sąsiadów jest wykonany. Kolejne pytanie czy jeśli w strandardzie jest napisane że teren będzie wyrównany a na końcu działki jest płot i hałda ziemi ok 1m, deweloper twierdzi że teren jest wyrównany a jak zabierze ziemię to płot się przewróci i to na moją odp i tracę gwarancję. Proszę o pomoc.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(116 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 29 Lut 2024 14:58

Deweloper powinien odpowiedzieć na zgłoszenie wad i usterek w terminie 14 dni od doręczenia zgłoszenia pod rygorem uznania zasadności zgłoszenia. W opisanym stanie nie sposób odnieść się do zasadności i uzasadnienia odmowy, nie znając szczegółów sprawy. Doradzam bezpośredni kontakt z prawnikiem. Jeśli potrzebuje Pan pełnomocnika do analizy stanu faktycznego i dochodzenia roszczeń, zapraszam do kontaktu e-mail: slawomir.suski@adwokatura.pl (www.adwokatsuski.pl)
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź