Treść zapytania

2021.07.05 godz. 15:03 Starachowice, Świętokrzyskie

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, kontaktuję się w sprawie problemów konsumenckich dotyczących reklamacji. 28 grudnia 2020 r. zgłosiłam reklamację u producenta na zakupione i zamontowane drzwi. (zakupione końcem czerwca 2020 r.) Firma oznajmiła, iż zgłoszenia reklamacji musi dokonać firma, która od nich zamawiała owe drzwi. 30 grudnia wysłałam reklamację do firmy montującej. Firma przekazała reklamację do Producenta i wówczas otrzymałam formularz reklamacyjny do wypełnienia. Producent odrzucił reklamację gdyż według jego opinii reklamacja jest ważna do momentu zamontowania drzwi, po zamontowaniu gwarancja traci...

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję