Treść zapytania

2023.05.16 godz. 19:07 Strzelno Klasztorne, Kujawsko-pomorskie

ENEA - brak faktury

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Mam pewien problem z dostarczycielem energii elektrycznej (Enea). Mianowicie od 2 sierpnia 2022 roku (od dnia rozpoczęcia przeze mnie działalności gospodarczej), nie otrzymałem żadnego rachunku za prąd. W umowie mam rozliczenie co 2 miesiące. Chciałbym zapytać czy jest możliwość, żeby wnioskować o umorzenie jakiejś części tych zobowiązań kiedy już dostanę fakturę? Na podstawie rachunków mojej narzeczonej, która prowadzi bardzo podobną działalność obok mnie, szacuję wysokość rachunku na kilkanaście tysięcy złotych. Proszę o podpowiedź, czy z tytułu niedotrzymania warunków umowy p

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź