Treść zapytania

2023.01.27 godz. 15:45 Rzeszów, Podkarpackie

Co mogę zrobić w sprawie PGE

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Mam podpisaną umowę z PGE OBRÓT S.A.W marcu 2022 zainstalowaliśmy instalację fotowoltaiczną, przez pracownika PGE licznik został wymieniony na dwukierunkowy. W sierpniu otrzymałam fakturę na prawie 1400zł, gdzie nie mieszkamy tam jeszcze, zużycie prądu było minimalne, a produkcja prądu z PV duża. Zgłosiłam sprawę na infolinii z prośbą o sprawdzenie licznika (wprowadzenie do sieci na FV było jako 0).Przez kilka miesięcy byłam zbywana w końcu uprosiłam PGE dystrybucja o sprawdzenie licznika, był źle wpięty na co mam protokół. Nadal nie otrzymała korekty FV.. proszę o pomoc

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź