Treść zapytania

2021.08.28 godz. 19:33 Poznań, Wielkopolskie

problem z reklamacją

Wyjaśnienie sytuacji

dzień dobry, mam problem z reklamacją. Składałem reklamacje w sprawie wycieczki wakacyjnej. Zostałem przeniesiony bez wiedzy do hotelu o niższym standardzie i wiele innych rzeczy nie zgadzało się z samą ofertą. Z mojej wiedzy wynika, że biuro podróży ma 30 dni roboczych na udzielenie odpowiedzi. Po 28 dniach dostałem odpowiedź, lecz nie była to odpowiedź na moją reklamacje (numer zgłoszenia oraz samo uzasadnienie nie zgadzało się). Czy najlepiej teraz składać pismo odwołując się do złej odpowiedzi czy ponownie wysyłać pierwotne pismo?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź