Treść zapytania

2023.08.08 godz. 16:45 Władysławowo, Pomorskie

Mam problem z reklamacją

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, mam problem z reklamacją z tytułu rękojmi którą zgłosiłem Sprawa wygląda następująco zgłosiłem reklamację i otrzymałem informację że przyjedzie serwisant i mam przygotować dowód zakupu i gwarancję potem się ustosunkują do mojej reklamacji. Niestety przez okres 14 dni nie było serwisanta ani nie otrzymałem żadnej informacji na temat mojej reklamacji Po tym czasie pisałem do mojego opiekuna od reklamacji który mi został przydzielony że minął termin 14 dni odnośnie mojej reklamacji a nic się w tym temacie nie zadziało więc uwazam że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. I proszé sklep o odbiór wadliwego towaru i zwrot pieniędzy . Niestety bez odzewu po kilku dniach zadzwoniłem na infolinię i przedstawiłem sprawę niestety pracownik nie mógł mi pomóc. Zostawił jedynie informację do opiekuna o pilny kontakt. Opiekun po kilku dniach bez żadnych wyjśnień na moje wiadomości napisał jedynie że zlecił ponownie serwis i mam czekać. Z tego wynika że procedura reklamacji ruszyła od nowa. Jak to wygląda w świetle prawa reklamacja zakończona i i w tej sytuacji mam prawo żądać aby sklep odebrał wadliwy towar i zwrócił pieniądze. Starałem się jak najdokładniej opisać sprawę . Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam serdecznie

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź