Treść zapytania

2020.09.01 godz. 09:01 Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

włamanie na konto bankowe internetowe

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry! Mam pytanie co rozbić dalej w mojej sprawie. 06.08.2020r. ktoś włamał mi się na konto internetowe przez telefon. Zginęło mi z konta 5.000zł. Sprawa została zgłoszona na policję i do banku. Do dnia dzisiejszego z policji nie dostałam żadnego odezwu. Do banku złożyłam reklamację. Zablokowałam bankowość internetową i mobilną. 28.06.2020r. bank przysłał mi pismo w którym odmówili mi uwzględnienia reklamacji: ,,Sms do autoryzacji został prawidłowo wysłany i użyty (sms nie dostałam). Mógł zostać przejęty przez nieuprawnione podmioty, ale na skutek działań Użytkownika telefonu. Proszę o

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź