Treść zapytania

2025.09.25 godz. 15:24 Koszalin, Zachodniopomorskie

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Dzien dobry Mam pytanie. Dzis złożyłam na infolinii oraz mejlowo firmie Viking katering reklamacje w sprawie torby termicznej, którą u nich zakupiłam aby kurier chował katering do torby z zimnymi wkładami. Niestety po odebraniu torby z rana okazało się, że zamek od niej jest zepsuty, a wieczorem działał. W związku z tym złożyłam reklamację. Pracownik obsługi klienta jednak odrzucił reklamację z tego względu, że nie mam filmiku na którym widać, że kurier popsuł zamek. Czy jest to aby na pewno zgodne z prawem i czy ja mogę coś jeszcze zrobić aby odzyskać pieniądze za torbę lub nową torbę

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź