Treść zapytania

2023.01.24 godz. 20:18 Poznań, Wielkopolskie

homeoffice

Wyjaśnienie sytuacji

dzień dobry, mam pytanie odnośnie świadczenia pracy w trybie homeoffice. Pracownik zatrudniony w Polsce przez polską firmę. Praca planowana w Hiszpanii, okazjonalnie, nie dłużej niż 1 mc w roku. Pracodawca zapewnia mieszkanie oraz sprzęt niezbędny do wykonywania pracy. Pracownik ponosi koszt transportu. Czy oprócz regulaminu dotyczącego warunków pracy zdalnej Pracodawca ponosi inne koszty? Np. diety dla Pracownika? I czy ZUS, podatki czy też wynagrodzenie z tego okresu powinny zostać rozliczone w inny sposób niż gdyby praca świadczona była w Polsce?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź