Treść zapytania

2022.10.10 godz. 13:33 Warszawa, Mazowieckie

Rekompensata za awarie internetu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, mam pytanie operator za awarię ma zgodnie z umową płacić 1/30 abonamentu za każdy pełen dzień awarii. Dodatkowo w załączniku jakościowym napisano, ze na usunięcie awarii ma 24 godziny? W związku z tym ma pytanie, czy to znaczy że jeśli awaria trwała 23 godziny robocze to nie otrzymam rekompensaty, ale jeśli trwała 25 godzin to należy mi się zapłata pod warunkiem, ze były to dni robocze czyli awaria trwała np cały wtorek i kawałek środy - tak? Nasuwa mi się 3 myśl - a może opłata jest naliczana za każde 24 godziny ale po upływie tych 24 godzi o których mowa w załączniku jakościowy?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź