Treść zapytania

2022.02.16 godz. 13:01 Łęczna, Lubelskie

Jak być w danej sytuacji

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, mam taką sytuację, zamówiłam książkę na stronie internetowej, ale strona internetowa nie działała poprawnie, więc napisałam jeszcze E-mail o zakupie książki. Okazało się, że wysłali mi dwie identyczne książki. Jedna książka została opłacona online, za drugą książkę musiałam zapłacić na poczcie, ale jej nie odebrałam , na poczcie już jej nie ma, powiedzieli, że książka została wysłana do sprzedawcy. Najwyraźniej książka zaginęła. Sprzedawca grozi działem windykacji, żąda zapłaty za książkę. Proszę pomóc

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź