Treść zapytania

2024.05.12 godz. 17:53 Gdynia, Pomorskie

Dzień dobry, mam taki problem, 2 miesiące temu na alegro chciałem kupić grę, próbowałem zapłacić i myślałem, że przelew poszedł do sprzedawcy, przekazał mi dane, po dwóch godzinach zwróciłem uwagę, że nie zapłaciłem, to znaczy, że pozostały pieniądze, napisałem do sprzedawcy, że zwracam grę, ponieważ nie mogę zapłacić, po czym powiedział, że nie jest zainteresowany kontem i zażądał pieniędzy. Ale później dowiedziałem się, że sprzedaż tej gry jest zabroniona i napisałem do wsparcia technicznego, że chcą mi sprzedać i nie chcą odzyskać gry, wtedy dostęp do mnie zabrał wsparcie techniczne, a on napisał oświadczenie do policji o oszustwie, a mój były pracodawca przekazał mi informacje, które napisała do nich policja, aby przekazać informacje o mnie, co mam zrobić

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, mam taki problem, 2 miesiące temu na alegro chciałem kupić grę, próbowałem zapłacić i myślałem, że przelew poszedł do sprzedawcy, przekazał mi dane, po dwóch godzinach zwróciłem uwagę, że nie zapłaciłem, to znaczy, że pozostały pieniądze, napisałem do sprzedawcy, że zwracam grę, ponieważ nie mogę zapłacić, po czym powiedział, że nie jest zainteresowany kontem i zażądał pieniędzy. Ale później dowiedziałem się, że sprzedaż tej gry jest zabroniona i napisałem do wsparcia technicznego, że chcą mi sprzedać i nie chcą odzyskać gry, wtedy dostęp do mnie zabrał wsparcie techniczne, a on napisał oświadczenie do policji o oszustwie, a mój były pracodawca przekazał mi informacje, które napisała do nich policja, aby przekazać informacje o mnie, co mam zrobić

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź