Treść zapytania

2022.01.19 godz. 06:47 Łódź, Łódzkie

Problem z Ryanair

Wyjaśnienie sytuacji

Dzien dobry. Mialam zabukowany bilet na 17stego stycznia. Po wejsciu w aplikacje pokazala sie informacja, ze lot zostal skasowany i moge dostac zwrot srodkow lub przebukowac bilet bez dodatkowych kosztow. Przebukowalam bilet jednak pobralo mi oplate za zmiane lotu. Ryanair tlumaczy sie tym, ze nie bylo oficjalnego mejla w sprawie skasowania lotu. W takim razie czemu byla podana klamliwa informacja w aplikacji, ktora jest czescia uslugi ryanair? Przeciez nie musieli nic umieszczac, poki informacja nie zostanie potwierdzona.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź