Treść zapytania

2022.05.31 godz. 07:21 Rzeszów, Podkarpackie

Kurs językowy online

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, miesiąc temu zapisałam się na kurs językowy. Telefonicznie zawarłam umowę z konsultantką, która po mojej zgodzie miała mi wysłać do domu materiały na ten kurs. Materiały te miały być płatne przy odbiorze przesyłki. Pani poinformowała mnie, że rozmowa jest nagrywana i że jeśli nie odbiorę przesyłki to ma prawo żądać aby płatność i tak została uregulowana mimo odmowy przyjęcia. Zgodziłam się na te warunki i ustalilysmy, że paczka ma być nada na 3 - 4 dni. Dostałam maila z potwierdzeniem zamówienia kursu i kwota, która muszę zapłacić przy odbiorze. Jednak po rozmowie telefonicznej stwierdziłam, że rezygnuje z tego kursu. Próbowałam dzwonić na infolinię ale nikt nie odbierał. Napisałam więc maila z prośbą aby nie nadawać paczki, bo rezygnuje. Na drugi dzień też dzwoniłam i nikt nie odbierał. Otrzymałam odpowiedź, że nie mogą mnie wykreślić z listy i że paczka musi zostać nadana a ja mam uregulować płatność. Paczki nie odebrałam od kuriera. Miesiąc po tym (wczoraj) dostałam esemesa, gdzie numer jest ukryty aby uregulowala płatność za kurs w przeciągu 3 dni. Jeśli tego nie zrobię to sprawa zostanie skierowana na drogę prawną. Proszę o pomoc gdyż nie wiem co w tej sytuacji mogę zrobić...

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź