Treść zapytania

2025.07.08 godz. 12:33 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Booking

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, mój partner wynajął mieszkanie poprzez booking. Podczas pobytu w mieszkaniu prasował koszulę na sofie (w mieszkaniu nie było deski do prasowania) żelazko przypadkowo upadło na sekundę na sofę i zostawiło przypalony ślad. Zgłosilismy to gospodarzowi. Gospodarz zażądał 1000 złoty kary (nie uwzględnił tego w informacjach na booking, że przewiduje jakieś kary za uszkodzenia) podał numer konta i chce takiej zapłaty. Co zrobić w takiej sytuacji?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź