Treść zapytania

2024.02.23 godz. 15:26 Siedlce, Mazowieckie

Gwarancja części

Wyjaśnienie sytuacji

Dzien dobry mój problem i pytanie dotyczy gwarancji części samochodowej. 10.2022 została mi wymieniona wg faktury piasta w kole za którą zapłaciłem. 10.2023 przed upływem roku czasu, wg wpisu w książce obsługi przez serwis zostało wymienione( wyprasowane) łożysko w tej samej piaście na gwarancji 02.2024 łożysko w tym samym kole znów ulega awarii, Serwis twierdzi że gwarancja skończyła się 10.2023 roku bo producent części ma podobno takie zasady-przepisy. Czy oni mają rację? Wg. Mnie jeśli dostałem nowa cześć to gwarancja biegnie na nią na nowo. Proszę o jakieś wskazówki i pomoc

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź