Treść zapytania

2022.12.06 godz. 13:43 Warszawa, Mazowieckie

Rękojmia i zwrot Towaru

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Opiszę całą sytuację Klient zakupił u nas Laptop w 2020 roku za kwotę 4800zł Gdy go rozpakował okazało sie że ma rysę z tego względu obniżyliśmy cenę do 4600zł i zakceptował to. następnie w 2021 roku zgłośił naprawę gwarancyjną gdzie nie stwierdzono Wady laptopa , jednak klient nie chciał go odebrać i serwiss wymienił w nim matrycę. Następnie 2022.11 zgłośił wadę z tytułu rękojmi, poluzowana była kośc Ram. Laptop jest sprawny jednak klient kolejny raz nie chce go odebrać i żąda zwrotu środków. Proszę o informację czy klient ma prawo nie przyjąć laptopa i żądać zwrotu gotówki

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź