Treść zapytania
2020.07.17 godz. 00:11 Kraków, Małopolskie
Nieotrzymany zakupiony towar
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, opiszę krótko czego dotyczy sprawa. Kupiłem pod koniec lutego bieżącego roku bluzę w sklepie internetowym. Bluza dotarła jednak postanowiłem wymienić ja na rozmiar większy. Z racji, że nie posiadali rozmiaru większego na stanie to otrzymałem odpowiedź od firmy, że specjalnie dla mnie ja uszyją - co mnie niezmiernie ucieszyło. Sprawa zaczęła się ciągnąć, międzyczasie dostałem informację pod koniec maja, że to może potrwać. Od początku czerwca firma nie odpowiada na żadne z wiadomości na fb, Instagramie, mailu. Napisałem do nich maila, że odstępują od umowy, 0 odpowiedzi do dziś.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.