Treść zapytania

2022.11.23 godz. 22:55 Radomsko, Łódzkie

Wymuszony zwrot przez firmę

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Ostatnio przeglądając internet zauważyłem obniżkę ceny gry na szwedzkim sklepie xbox, po kilku dniach dostałem wiadomość, że był to tylko błąd cenowy i gra została usunięta z mojego konta a pieniądze zwrócone, ale nie zostały. Do tego czuję że zmarnowałem czas grając w tę grę ponieważ jakby straciłem postęp/do czasu kiedy nie kupię tej gry jeszcze raz na tym samym sklepie straciłem postęp itd. Czy da się coś z tym zrobić? Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam Mateusz

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź