Treść zapytania

2023.06.30 godz. 17:16 Warszawa, Mazowieckie

Reklamacja produktu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, ponad miesiąc temu odesłałem procesor komputerowy, ponieważ nie działał poprawnie. W treści zgłoszenia opisałem problem i dodałem, że "wysyłam go w celu sprawdzenia i ewentualnej pomocy w rozwiązaniu problemu". Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu. Brak odpowiedzi oznacza akceptację reklamacji czy w związku z tym co napisałem w zgłoszeniu nie mogę powołać się na przepis z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży, mówiący o wymaganych 14 dniach na odpowiedź.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź