Treść zapytania

2024.03.28 godz. 07:28 Warszawa, Mazowieckie

Odpowiedzialność pracownika

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, pracuję jako przedstawiciel handlowy w firmie która zaopatruje polskie sklepy za granicą. Ostatnio nowy klient złożył zamówienie u nas w systemie i wysyłał potwierdzenie że wpłacił na nasze konto 8 200 Euro przedpłaty. Na tej podstawie przekazałem zamówienie do realizacji. Niestety potwierdzenie przelewu okazało się sfałszowane, pieniądze nigdy do nas nie dotarły. A klient dostał towar. Szef się odgraża że to moja wina, powinienem sprawdzić w banku czy pieniądze na pewno są na koncie. Jakie grożą mi konswencje??

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź