Treść zapytania

2023.06.09 godz. 13:56 Toruń, Kujawsko-pomorskie

Co powinnam zrobic?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzien dobry, prosze o informacje co powinnam zrobic w zaistniales sytuacji: wystawilam na allegro lokalnie swoj komputer na sprzedaz za kwote 2800zl. Kupujacy zaplacil i otrzymal produkt. Okazalo sie ze monitor zostal uszkodzony podczas transportu. (Zdjecia z rozpakowywania) Złożyłam reklamacje do firmy kurierskiej. Czas na rozpatrzenie do 30 dni. Co dalej? Czy mam obowiazek odebrania uszkodzonego produktu od kupujacego? Czy mam obowiazek zwrócenia kupujacemu pieniedzy? Jakie sa mozliwosci porozumienia I wyjscia z zaistniales sytuacji aby obie strony byly zadowolone?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź