Treść zapytania

2022.11.18 godz. 14:57 Lubiana, Zachodniopomorskie

Sprzedawca nie chce przyjac zwrotu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. prosze o pomoc.  Kilka dni temu zamowilam zegarek (na stronie jest informacja ,ze mam prawo zwrotu 14 dni) Zegarek odebrałam z paczkomatu  wieczorem . Dnia następnego napisalam do sprzedawcy, ze jestem zmuszona odeslac bo nie działa tak jak powinien i nie spełnia swojej funkcji . Oczywiście zegarek przetestowalam nie zrywajac foli ochronnej ze szkielka. Zegarek odeslalam po kilku dniach. Ze strony sklepu nie dostałam żadnej odpowiedzi .  Dzisiaj dostałam wiadomość ze została wysłana do mnie przesyłka zadzwoniłam do sprzedawcy ale nie odebrał . Napisalam wiadomość. i dopiero wtedy napisali emaila ze nie przyjmują zwrotu ponieważ zegarek jest porysowany .co jest nie możliwe bo był testowany z folia na szkle. Wysłali zdjęcia zegarka brudnego i porysowanego i jestem pewna ,ze jest to inny zegarek. Sprzedawca stwierdził że zegarek działa jak powinien i odeslal mi go ponownie. ,nie informując mnie .stwierdził ze mam odebrać zegarek i zobacze jego stan. Po wymianie kilku e-maili. Stwierdził że mógł się poorysowac przy pakowaniu co jest w ogole śmieszne i niemozliwe .zgarek został wysłany w foli A zdjęcia które otrzymałam sa zegarka bez foli.  Proszę o pomoc jak mogę domagać się zwrotu gotówki.

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Agnieszka Wolnicka-Uranin

Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

(73 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 20 Lis 2022 09:22

Dzień dobry, zapraszam do kontaktu z Kancelarią. Pozdrawiam Agnieszka Wolnicka-Uranin, tel. 607153023
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź