Treść zapytania
2022.11.18 godz. 14:57 Lubiana, Zachodniopomorskie
Sprzedawca nie chce przyjac zwrotu
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry. prosze o pomoc. Kilka dni temu zamowilam zegarek (na stronie jest informacja ,ze mam prawo zwrotu 14 dni) Zegarek odebrałam z paczkomatu wieczorem . Dnia następnego napisalam do sprzedawcy, ze jestem zmuszona odeslac bo nie działa tak jak powinien i nie spełnia swojej funkcji . Oczywiście zegarek przetestowalam nie zrywajac foli ochronnej ze szkielka. Zegarek odeslalam po kilku dniach. Ze strony sklepu nie dostałam żadnej odpowiedzi . Dzisiaj dostałam wiadomość ze została wysłana do mnie przesyłka zadzwoniłam do sprzedawcy ale nie odebrał . Napisalam wiadomość. i dopiero wtedy napisali emaila ze nie przyjmują zwrotu ponieważ zegarek jest porysowany .co jest nie możliwe bo był testowany z folia na szkle. Wysłali zdjęcia zegarka brudnego i porysowanego i jestem pewna ,ze jest to inny zegarek. Sprzedawca stwierdził że zegarek działa jak powinien i odeslal mi go ponownie. ,nie informując mnie .stwierdził ze mam odebrać zegarek i zobacze jego stan. Po wymianie kilku e-maili. Stwierdził że mógł się poorysowac przy pakowaniu co jest w ogole śmieszne i niemozliwe .zgarek został wysłany w foli A zdjęcia które otrzymałam sa zegarka bez foli. Proszę o pomoc jak mogę domagać się zwrotu gotówki.
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 20 Lis 2022 09:22
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.