Treść zapytania

2022.02.19 godz. 20:56 Katowice, Śląskie

Zwrot towaru zakupionego przez internet

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, proszę o pomoc w wyjaśnieniu problemu, dotyczy on 'obchodzenia' przez sprzedających w internecie obowiązku przyjęcia zwrotu zakupionego towaru. Czy jest uregulowane prawnie że np butik odzieżowy nie musi przyjmować zwrotu? Lub nie oddawać pieniędzy a proponować np bon do wykorzystania. Jak się ma ta sytuacja w przypadku ubrań lub obuwia które jest z wyprzedaży lub ma lekkie uszkodzenie o którym sprzedający poinformował? Butik odzieżowy w którym kupiłam ubrania nie przyjmuje zwrotów towaru i nie zwraca pieniędzy, proponują wymianę lub bon. Proszę o wyjaśnienie. Pozdrawiam.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź