Treść zapytania

2022.09.27 godz. 15:26 Wrocław, Dolnośląskie

Odpowiedzialność za przesyłkę.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, proszę o poradę. Klient zamówił w mojej firmie towar. Towar został przez nas zamówiony w dystrybucji, która zleciła wysyłkę bezpośrednio do klienta. Towar wg dokumentów został odebrany przez klienta ale kurier nie zapisał imienia odbierającego. Klient jednak twierdzi, iż przesyłka nie została doręczona i żąda zwrotu środków. Na kim spoczywa odpowiedzialność za przesyłkę? Jest to sprzedaż B2B. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź