Treść zapytania

2020.07.06 godz. 17:42 Rybnik, Śląskie

Dzień dobry, proszę o poradę prawną mam problem z rezerwacją na wakacje.numer 45489071. Przy zamawianiu rezerwacji numer 45188784 została wykupiona usługa gwarancja niezmienności ceny oraz NWFM- Najtaniej w First Minute. W dniu 1.06.2020r. otrzymałam wiadomość e-mailową z informacją o anulowaniu rezerwacji , nie zrezygnowałam z wakacji tylko dokonałam nowej rezerwacji. W lutym kiedy dokonywałam rezerwacji zaliczka w 15% natomiast przy zmianie rezerwacji wynosiła już 20 %., usługa NWFM nie była już dostępna.Dokonana zaliczka przy rezerwacji 45188784 została przeksięgowana na poczet rezerwacji 45489071 w kwocie 808 zł. Zaliczka nowej rezerwacji wynosiła 1103 zł więc musiałam dokonać dopłaty do zaliczki. W 10.06.2020r. dokonałam przelewu z dopłatą do zaliczki. Resztę zaliczki trzeba dokonać do dnia 17.07. Cena ofert natomiast zmieniła się przy zamawianiu wynosiła 6818 zł natomiast teraz wynosi 5958 zł. Kontaktowałam się z biurem podróży i przekazano mi taką informację że jak nie mam wykupionej usługi Najtaniej w First Minute to nie przysługuje mi cena tańsza. Czy jest możliwość w jakiś sposób abym mogła zapłacić cenę aktualną czyli tańszą niż tą z jaką zrobiłam rezerwację i uznanie usługi Najtaniej W First Minute która została zakupiona przy pierwszej ofercie?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, proszę o poradę prawną mam problem z rezerwacją na wakacje.numer 45489071. Przy zamawianiu rezerwacji numer 45188784 została wykupiona usługa gwarancja niezmienności ceny oraz NWFM- Najtaniej w First Minute. W dniu 1.06.2020r. otrzymałam wiadomość e-mailową z informacją o anulowaniu rezerwacji , nie zrezygnowałam z wakacji tylko dokonałam nowej rezerwacji. W lutym kiedy dokonywałam rezerwacji zaliczka w 15% natomiast przy zmianie rezerwacji wynosiła już 20 %., usługa NWFM nie była już dostępna.Dokonana zaliczka przy rezerwacji 45188784 została przeksięgowana na poczet rezerwacji 45489071 w kwocie 808 zł. Zaliczka nowej rezerwacji wynosiła 1103 zł więc musiałam dokonać dopłaty do zaliczki. W 10.06.2020r. dokonałam przelewu z dopłatą do zaliczki. Resztę zaliczki trzeba dokonać do dnia 17.07. Cena ofert natomiast zmieniła się przy zamawianiu wynosiła 6818 zł natomiast teraz wynosi 5958 zł. Kontaktowałam się z biurem podróży i przekazano mi taką informację że jak nie mam wykupionej usługi Najtaniej w First Minute to nie przysługuje mi cena tańsza. Czy jest możliwość w jakiś sposób abym mogła zapłacić cenę aktualną czyli tańszą niż tą z jaką zrobiłam rezerwację i uznanie usługi Najtaniej W First Minute która została zakupiona przy pierwszej ofercie?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź