Treść zapytania

2022.12.28 godz. 15:03 Katowice, Śląskie

Rękojmia a wysyłka produktu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, przedstawiam szczegóły sprawy i proszę o informację Klient zgłasza reklamację z tytułu rękojmi na email podany przez przedsiębiorcę, nie wysyła towaru oczekując na odpowiedź na email. Po upływie 14 dni bez odpowiedzi klient kontaktuje się z przedsiębiorcą innym kanałem. Przedsiębiorca stwierdza, że produkt nie dotarł do biura a klient ma obowiązek jego dostarczenia i informuje, że czas 14 dni jest liczony od momentu dotarcia produktu i reklamacja została złożona nieprawidłowo. Czy klient faktycznie ma obowiązek wysyłki produktu, bez wyraźnego żądania i odpowiedzi przedsiębiorcy?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź